reklama
 

Nedělejte kompromisy: Buďte sami sebou

Ženy jsou často kritizovány za to, že jsou ve vztazích moc. Moc všechno rozebírají, jsou moc složité. Jako kdyby to znamenalo, že abyste byly dobré partnerky, musíte být jednoduché.

Foto: Shutterstock

V angličtině je pro to termín "easy-going", tedy že se s někým vychází snadno. Proč jsou tito lidé oblíbení, je jasné: je to jednoduché především pro ty, kdo s nimi přijdou do kontaktu.

Být složitá znamená pro okolí nečitelná. Ale právě ona mnohovrstevnatost vám umožňuje prožívat spoustu emocí, mít naplněný život. "Ty si to ale děláš těžké," slýchávají často ty z nás, které se odmítají spokojit s málem. Čím to, že komplikovaní muži jsou považovaní za přitažlivé, ale ženy dostávají nálepku potížistek, co vyhledávají dramata?

Jít si za tím, co vás těší

Hledat, co vás baví, zkoušet nové cesty, protestovat, když se vám něco nelíbí, umět se ohradit - to vše nemusí být pro okolí skousnutelné. Ale málokdo si uvědomuje, že komplikovaní lidé mají tak širokou škálu pocitů, že si umí vychutnat i maličkosti, které ti "splachovací pohodáři" prostě přehlédnou.

Žena, která dostane nálepku "moc složitá", je jako niche parfém. Ve společnosti každého se "rozvine" jinak. Jednu náladu má ráno, opačnou klidně večer. Ocení ji především fajnšmekři. Ale je vaším cílem, aby vás měli rádi všichni?

Smíření se sebou

Aby vám bylo dobře, dovolte druhým mít na vás názor, jaký chtějí. S tím, jak se vnímáte vy, to často nemusí souviset. Klidně vraťte v restauraci jídlo, co vám nechutná, i když partner zase bude namítat, že nechce žádné scény. Odmítněte vlezlou prodavačku, co vám nutí oblečení, které si nechcete koupit. Zrušte sraz s kamarádkou, která vám leze na nervy.

Když máte sebevědomí ohledně toho, jaké jste, a neděláte v tomto ohledu ústupky, užíváte si víc oběd v parku, letní bouřku i sex. Takový přístup k sobě vyžaduje být dospělým. Hypotéka, další pár značkových bot, dokonce ani rodičovství ho z vás neudělají. Ale sebepoznání a sebepřijetí ano.

Mohlo by vás zajímat

reklama

Komerční tip

reklama