reklama

Erotické pomůcky: Co bude hitem letošních Vánoc?

V Praze byl nedávno otevřen unikátní obchod s názvem butik intimity. Co vás čeká při jeho návštěvě?

Foto: Isifa/Thinkstock

Návštěva obchodu s erotickými pomůckami je pro mnoho z nás stále otázkou ostychu. Přitom pořídit manželce jako dárek (nejen) k Vánocům sexy prádlo či rozkošného pomocníka je jistou trefou do černého.

V Praze byl nedávno otevřen unikátní erotický obchod s názvem butik intimity, který povyšuje nakupování erotických pomůcek do nadpozemských výšin. Špičkový interiér, v němž se budete cítit jako ve snu, sympatický a příjemný personál vaší návštěvě dodá punc jedinečnosti. A spolehněte se, že vaše návštěva v butiku intimity nebude poslední.

Co vás čeká a co butik intimity nabízí? Co bude hitem letošních Vánoc? Který sortiment si zákaznice žádají nejvíce? Na to a mnoho dalšího jsme se zeptali Kateřiny Rážové, marketingové ředitelky butiku intimity.

Když se řekne sexshop, většina z nás si představí zatemněné výlohy, všudypřítomné příšeří a regály s pornofilmy.  Váš butik se však od této klišovité představy dost liší. Na jaký zážitek se může návštěvník těšit? 

V butik intimity chceme zbořit zažité představy o intimních pomůckách a prostředí, ve kterém se prodávají. Butik je zcela záměrně umístěn mimo frekventovanou třídu, avšak v těsném sousedství náměstí Republiky. Romantická atmosféra uliček historického centra Prahy přenáší jedinečný intimní pocit i do stylového interiéru příznačně pojmenované prodejny.

Architektky Dagmar Štěpánová a Kristýna Bělohradská prostor koncipovaly jako procházku z něžné  ložnice do rozkvetlé zahrady, s důrazem na lehkost a jemnost celého interiéru. Cílem bylo navrhnout interiér tak, aby se zákazník nebál a nestyděl vstoupit dovnitř. Prostorem prodejny nechaly architektky proletět hejna bílých motýlů. Motýl, symbolizující jemné šimrání po těle a vzrušení, se objevuje také v logu intimity.

Jaká idea či koncept stál za vznikem butiku intimity. Kde jste se inspirovala, jak jste se k tomuto podnikání vy sama vůbec dostala? Co na to říkají vaši přátelé, rodina?

Největší inspirací k otevření butiku nám byl concept store společnosti Fun Factory v Berlíně. Na jeho vizuální podobě se podílel slavný americký designér Karim Rashid a realizace tohoto concept store byla oceněna cenou RED DOT DESIGN AWARD.

To nás nejvíce inspirovalo otevřít butik, který bude svým prostředím i sortimentem odlišný. Od svých známých a některých zákazníků našeho e-shopu jsme slýchali, jak by nikdy v životě nešli do sexshopu, ale rádi by si zboží před nákupem prohlédli v nějakém důstojném prostředí. Okolí na otevření butiku reaguje velmi pozitivně a většinou se slovy "no konečně krásnej obchod"! Já, stejně jako moji nejbližší, se svou prací v butiku intimity problém nemám. Jinde bych ale měla. (smích)

Chodí k vám více muži, ženy, páry, starší, mladší, cizinci, Češi?

Zaměřili jsme se na ty, co hledají příjemné nákupní prostředí, vysokou kvalitu a špičkový design. Chodí k nám úplně normální lidé všech věkových kategorií, převládají spíše ženy a páry. Butik jsme primárně koncipovaly pro Češky, ale díky jeho lokaci v centru Prahy k nám zavítají i cizinci.

Máte zaručený recept jak zákazníka, který vstoupí do vašeho ráje, zbavit ostychu? Jaké "metody" váš personál používá?

Víte... už jen samotné prostředí našeho butiku intimity je natolik příjemné, decentní, zároveň působí trochu luxusním dojmem, že ostych padá z našich zákazníků, jakmile vejdou... tak nějak automaticky. Naše prodavačky speciální metody nepoužívají, pokud za ně nepovažujete fakt, že jsou to velmi sympatické slečny či dámy, vždy ochotné vám poradit, doporučit, vše vysvětlit. Navíc vás do konce roku přivítáme sklenkou vína a ta snad i poslední zbytek obav odnese. (smích)

Co u vás nakupují ženy, co naopak preferují při výběru muži? Kupují pro sebe, nebo spíše pro partnera?

Ženy si před nákupem rády věci "osahají" a nakupování samotné je pro ně zábavou a zážitkem.  Nejčastěji přicházejí pro spodní prádlo, kosmetiku, nějaký doplněk, ale samozřejmě také pro intimní masážní strojky. Muži nejčastěji chtějí udělat radost svým partnerkám vibrátorem a většinou hned sahají po tom největším, co u nás vidí.  Náš zkušený ženský personál je zde od toho, aby jim vysvětlil, že na velikosti ne vždy záleží.

Odkud až kam sahá šíře vašeho záběru, co se týče sortimentu? Jakou podle vás nejbizarnější či nejbláznivější položku váš katalog obsahuje?

Co je a není bizarní, je velmi relativní. Pro někoho může být bizarní už samotný vibrátor. U nás zákaznice a zákazníci najdou výběr toho nejlepšího z nabídky renomovaných světových výrobců. Nečekejte u nás žádné žilnaté penisy, umělé vagíny či nafukovací panny - nabízíme pouze výrobky vkusné, kvalitní a plně funkční. Mnohé z nich připomínají spíše šperky. Několik z nich je dokonce ověnčeno různými cenami za design.

Jaké "hračky", prádlo či kosmetika jsou dlouhodobě nejpopulárnější? Co bude podle vás hit letošních Vánoc?

Jako jediní v ČR nabízíme luxusní spodní prádlo francouzské značky Maison Close. Nabízené kolekce nejsou prvoplánovitě vyzývavé ani vulgární, ale je to prostě velmi krásné a rafinované spodní prádlo té nejvyšší kvality. Z kosmetiky jsou asi nejpopulárnější masážní svíčky a oleje.  "Hračkám" poslední dobou dominují venušiny kuličky a tak zvané "párové vibrátory". Tuto revoluci v intimních pomůckách před několika lety spustil výrobek We Vibe, který páry používají při milování. Tímto nápadem se podařilo zbořit ve stále velkém procentu mužů dlouho zažitý předsudek, že vibrátor je jejich konkurent, nikoliv pomocník.

Hitem letošních Vánoc bude jistě dálkově ovládaný párový vibrátor Tiani 2 a Tiani 3 od LELO. Na rozdíl od prvního We Vibe mají perfektně padnoucí tvar, ovládání i větší intenzitu vibrací. Velmi zajímavé jsou také LELO rotátory IDA a HULA, které kromě vibrací i rotují. Velmi populární jsou také pulsátory Fun Factory Stronic, které nevibrují, ale pohybují se zepředu dozadu a tímto pohybem simulují pohyb při milování.

Je možné jmenovat typický sortiment pro každou "věkovou kategorii", jsou v tomto ohledu rozdíly?

Rozdíly určitě jsou, ale opět je to velmi individuální. Kdybych to měla velmi zevšeobecnit, tak mladší ženy a páry spíše chtějí vyzkoušet "něco nového", zatímco starší ženy již většinou přesně vědí, co chtějí nebo hledají.

Co byste doporučila z vaší nabídky vy sama, co je zaručená trefa do černého? Co vy jako žena oceníte nejvíce?

To je asi tajemství, které si nechám pro sebe (smích). Zaručená trefa do černého asi neexistuje. To co, se líbí jednomu, nemusí se líbit nebo vyhovovat druhému. A to je to, co činí život (a nejen ten sexuální) zajímavým a pestrým.

Více se dozvíte na stránkách luxusního erotického butiku intimity, klikněte ZDE >>

Určitě je to hodně o komunikaci s partnerem, pak byste při výběru neměli šlápnout úplně vedle. Pokud si při výběru nejste jisti, dobrou alternativou může být i dárkový certifikát.

Lze říci, že byl rok 2013 v něčem specifický, jaké trendy sledujete?

Co se novinek v portfoliu týče, těch je velká řada. Zlepšení či inovace nejčastěji spočívají ve způsobu napájení (přechod od baterií k dobíjecím akumulátorům), výkonu motorků, nových způsobech stimulace (rotace, pulzace, ...) a v neposlední řadě také tvarů a barev.

Co říkáte na současnou vlnu "erotických" románů pro ženy, kterou vyvolala série Padesát odstínů? Ovlivňuje vaše zákaznice a zákazníky?

Je to jistě módní vlna, která časem odezní. Této knihy se celosvětově prodalo neuvěřitelné množství a ne jinak tomu je i v ČR. Četla jsem nějakou studii z Velké Británie, podle které se prodeje např. venušiných kuliček zvýšily o 1000 % a vibrátorů o 400 %. A to je, prosím pěkně, konzervativní Anglie! U nás jsme zaznamenali zvýšené prodeje různých šimrátek, saténových pout, pásek přes oči a venušiných kuliček, jako jedněch z hlavních hrdinů prvního dílu, samozřejmě.

Co by podle vás nemělo chybět v nočním stolku či v ložnici žádné ženy/muže?

Určitě kvalitní lubrikační gel a vhodný vibrátor.

Máte ve vašem butiku lákadlo, vhodné spíše pro sběratele umění či investory než k praktickému užití, zkrátka unikát?

Ano, i vibrátory mají limitované série, ocenění za design a najdete mezi nimi opravdu drahé kousky. Jeden takový zlatý vibrátor Inez máme i v našem butiku. Jeho cena odpovídá ceně nového auta.

Při slavnostním otevření vašeho butiku byli účastni také odborníci z řad sexuologů, vztahových koučů a podobně. Angažujete se nějak i v tomto směru? 

Ano, spolupráci navazujeme s odborníky z řad sexuologů, gynekologů, urologů a vztahových koučů. Může se tedy stát, že některý z lékařů svým pacientkám doporučí např. venušiny kuličky při poporodní rekonvalescenci či při potížích s inkontinencí nebo erekční kroužek pro muže.

Jsou podle vás Češi v sexu otevření, nebo sledujete stále nějaká (zbytečná) tabu?

Češi jsou v sexu poměrně otevření. Stále existuje určitá skupina mužů, kteří trpí výše zmíněnými předsudky vůči erotickým pomůckám jako na svoji konkurenci a nikoliv pomocníky. Ta se však díky moderním tvarům a funkcím stále zmenšuje.

Jak moc důležitou roli pro vás/podle vás hraje sex ve vztahu? Jak moc může kvalitě vztahu pomoci právě třeba experimentování, ke kterému vybízíte? Máte nějaký příklad?

Sex je kořením života a vztahu. Těžko si představit dlouhodobý a fungující vztah bez sexu. Pokud to v posteli maličko vázne, nebo partner už nechce tak často, jako třeba před několika měsíci, nějaký ten experiment by neměl být na škodu. Začít můžete třeba hezkým prádlem a pak přidávat. I v sexu je vše především o komunikaci a vždy by mělo platit, že je to příjemné pro oba.

Co byste doporučila člověku, který má stále ostych k vám do butiku zavítat?

Prostě se nebát a přijít - třeba s kamarádkou nebo kamarádem. Náš personál je velmi milý, nevtíravý a rozhodně nekouše. Sklenka vína před návštěvou v některém z přilehlých podniků vám také může dodat odvahu.

Kde máme možnost váš obchod navštívit?

Butik intimity se nachází na Praze 1 v ulici Benediktská 8. Z náměstí Republiky projděte pasáží Kotva a jste u nás. Otevřeno je v pracovních dnech od 10 do 19 hod., v sobotu a adventní neděle od 10 do 16 hod., ale často i déle.

A na závěr: Nemáte oblíbenou historku z praxe či z obchodu, která by rozesmála naše čtenáře/ky?

Myslím, že mohu posloužit historkou "starou" jen pár týdnů. Do butiku nám vběhl pes, sám s vodítkem a uvelebil se na koberci, jež připomíná trávník. Ono, najít v Praze kus trávníku, že...? (smích) Za pár minut přiběhla udýchaná majitelka ve sportovním, jenže psovi se v žádném případě nechtělo ven do zimy.  Takže paní majitelka dostala vodu, obhlédla si sortiment, nakoupila si venušiny kuličky a do druhé ruky, aby byla vyvážená, hydratační lubrikační gel. Pes dostal sušenku. (smích) Asi za týden nám paní přišla poděkovat, že kuličky jsou "fakt super".

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

5 erotických románů, které stojí za hřích

Nový erotický román Barvy lásky: 3 žhavé ukázky pro vás

Porno pro mamky vyneslo už autorce skoro dvě miliardy

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama