reklama

5 pravidel pro lepší šatník: Jak poznat, čeho se zbavit?

Nosí se zas 90. léta, disco styl, sportovní prvky, prostě fantazii se meze nekladou. Jak tedy poznáte, že některé kousky ze skříně musí jít o dům dál?

Foto: Shutterstock

Většina z nás neoplývá obrovskou šatnou jako Carrie Bradshaw v Sexu ve městě, takže svou roli hraje také úspora místa. Někdo uplatňuje systém: jeden dovnitř, jeden ven. Což znamená, že pokud si pořídíte jeden úlovek, musí něco váš šatník opustit.

Věnovat své staré oblečení můžete nejen do textilních kontejnerů, ale také například na charitu či do centra pro ženy bez domova. Pokud toužíte po společenské aktivitě, uspořádejte u sebe doma bleší trh, kde se setkáte se známými, co jste dlouho neviděli. Luxusnější kusy najdou svého nového kupce třeba on-line, ať už na speciálních serverech, nebo skrze mobilní aplikace.

Podle jakého klíče vyřazovat?

To je nejpodstatnější moment, protože je důležité, abyste neměli o svém rozhodnutí pochybnosti nebo ho pak zpětně nelitovali.

1) Vytřiďte oblečení, co vám pořídil bývalý partner. Proč udržovat duch minulého vztahu, co nevyšel, stále ve svém životě? Rozhodli jste se pokračovat každý zvlášť, bez sebe, tak není důvod daným kouskem připomínat zkrachovalou romanci.

2) Kousek, co máte ve skříni déle než rok, ale má na sobě stále visačku. Víte jaký - přece ten, který jste si kupovali s nadějí, že se do něj za pár týdnů vejdete. V případě, že jste do něj za dvanáct měsíců nezhubli, čeká na vaše adieu.

3) Věc je zničená, propálená, s nevyčistitelnými fleky. Je potřeba ještě něco dodávat?

4) Tento "hadřík" jste ulovili ve slevě na konkrétní večírek, ale teď vám připadá odvážný, out nebo neodpovídající současnému stylu, co chcete vyznávat.

5) Oblečení s rozbitým zipem, roztřepenými nohavicemi, utrhanými knoflíky, které jste léta nepřišli. Nechceme vám brát iluze, ale pokud jste se k tomu nedostali teď, neuděláte to nikdy.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama