reklama
 

Češi nejraději jezdí na dovolenou autem

V dnešní době je pro mnoho lidí auto jejich druhým domovem.

Komerční sdělení - Toto je komerční sdělení. Žena.cz neovlivňuje jeho obsah a není jeho autorem.
Foto: Komerční sdělení

Dle nedávného průzkumu agentury STEM/MARK pro společnost MARS* do této skupiny patří i Češi a přes 70 % českých řidičů si jízdu v autě užívá. Téměř 70 % dokonce jezdí nejraději na dovolenou právě autem. Na svých cestách rádi sázejí na vlastní dovednosti i sebejistotu a k orientaci například s oblibou používají mapu (50 %). Dorazit do cíle svěží, s jistotou a v pohodě jim napomáhají příjemné maličkosti, jako je žvýkačka bez cukru. Na cestách ale řidiči narážejí i na překážky - a nepřítelem jsou si většinou oni sami: Mezi nejčastější věci, které dokáží řízení znepříjemnit, ovlivnit pozornost i sebedůvěru za volantem, patří vlastní vnitřní pocity - únava, stres, spěch, nejistota anebo pocit nekomfortu. Pocit sebejistoty za volantem přitom při svých cestách oceňuje téměř 90 % českých řidičů a třeba právě žvýkačka bez cukru, jejíž žvýkání přispívá k dobrému pocitu a dodává celkový pocit svěžesti, k němu může napomoci.

Především v tomto letním období a čase dovolených, kdy Češi míří do vzdálených destinací jako Chorvatsko nebo Itálie, chtějí dorazit do cíle s co nejlepším pocitem a úsměvem, s nímž okamžitě můžou zahájit skvělé prázdniny.

V létě, kdy je na silnicích velmi hustý provoz, může snadno dojít ke ztrátě jistoty za volantem - průzkum potvrdil, že téměř 70 % dotázaných rozladí ostatní bezohlední řidiči, přes 50 % znepokojuje nepříznivý stav vozovky, počasí, anebo kolony. Všechny tyto vnější faktory u  řidičů vyvolávají stres a vnitřní nekomfrot, kterému velmi často musí čelit až polovina z nich. Navrátit zpět dobrý pocit za volantem navzdory ne úplně ideálním podmínkám, aby dojeli do svého cíle svěží, s úsměvem a sebevědomím, mohou pomoci žvýkačky bez cukru.

Orbit přináší svěží soutěž o víkendový pobyt pro dvě osoby včetně plné nádrže a zásoby žvýkaček, které zaručí, že výherce do cíle dojede svěží, sebejistý a s úsměvem! Stačí zachytiti zajímavé momenty na cestách se žvýkačkami Orbit. Pro více informací sledujte Facebook Orbit Klub.

*Sběr dat proběhl prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na internetovém panelu agentury STEM/Mark ve dnech 26. 5. - 5. 6. 2017 na cílové skupině mužů a žen ve věku 18 - 59 let. Průzkumu se zúčastnilo 312 respondentů.

reklama

Komerční tip

reklama